Znajdź nas na Facebook
Facebook
Jesteśmy na Google+
Google+

Śledź nas na Facebooku

Gadżety kuchenne i inne: sklep - reklamacje

Wszystkie artykuły dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją. Oznacza to, że mają Państwo prawo do bezpłatnej pomocy technicznej dystrybutora. We wszystkich przypadkach reklamacyjnych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Tadar.pl

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszego sklepu. W asortymencie Tadar.pl znajdą Państwo oryginalne gadżety kuchenne , artykuły łazienkowe i wiele innych.

Procedura reklamacji towaru:

  1. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Tadar.pl zgłoszenia konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru,
  2. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony, wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: sklep@tadar.pl
  3. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie tadar.pl)
  4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Tadar.pl.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, sklep Tadar.pl odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt sklepu internetowego Tadar.pl na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
  6. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa sklep Tadar.pl zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty sklepu Tadar.pl lub zwrot nalezności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
  7. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Informacje dodatkowe:

  • Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie
  • Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Tadar.pl pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
  • Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
  • Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz ksero dowodu zakupu (jeśli nie posiadają Państwo dowodu zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu przesłania Państwu duplikatu dowodu zakupu).
  • Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.

Formularz reklamacyjny do pobrania PDF