DARMOWA DOSTAWA od 199 zł NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA
Uwaga! Zamówienia zrealizowane do godziny 12.00 wysyłane są tego samego dnia!

Pytania i odpowiedzi


Konto i rejestracja
Produkty
Zamówienie i płatność
Wysyłka
Realizacja zamówienia
Zwrot i wymiana


 



 

KONTO I REJESTRACJA

 

Co mam zrobić gdy nie pamiętam hasła?

Skorzystaj z tego linku, aby odzyskać hasło.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

W sklepie Tadar.pl możesz zrobić zakupy bez rejestracji. W tym celu dodaj produkty do koszyka i przejdź do realizacji zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane na dane, które podasz w formularzu zakupu.

Kupując jako gość nie będziesz mieć dostępu do historii zamówień

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

W sklepie Tadar.pl możesz zarejestrować się pod tym linkiem. Do rejestracji wymagany jest adres e-mail i numer telefonu oraz podanie danych adresowych.

Czy mogę zmienić lub uzupełnić dane adresowe, które podałem w procesie rejestracji?

Oczywiście. Zaloguj się do swojego konta i przejdź do zakładki “Edycja danych”.

Jak zapisać się do newslettera Tadar.pl i otrzymać kupon rabatowy?

Przejdź na tę stronę, podaj swoje imię i adres e-mail, a następnie potwierdź zapoznanie się z klauzulą. Ponieważ dbamy o Twoją prywatność, wymagamy potwierdzenia zapisu przez kliknięcie w link wysłany w e-mailu.



 

PRODUKTY

 

Czy naczynia na indukcję można stosować na kuchenkach elektrycznych i gazowych.

Tak, wszystkie garnki i patelnie które można stosować na kuchenkach indukcyjnych można również stosować na palnikach gazowych i elektrycznych.

Czy wszystkie produkty wyświetlone w sklepie są dostępne?

Wszystkie oferowane produkty posiadamy w naszym magazynie. 



 

ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ

 

Czy mogę kupić na raty?

Niestety, aktualnie nie oferujemy sprzedaży ratalnej.

Chcę zamówić większą ilość towaru na firmę lub organizację...

Skontaktuj się z nami przez infolinię 61 846 51 11 (pn-pt - 8-16) lub przez e-mail: kontakt@tadar.pl

Jak otrzymać 10 złotych rabatu na pierwsze zakupy

Zapisz się do newslettera na tej stronie, a następnie potwierdź subskrypcję przez kliknięcie w link wysłany w e-mailu.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Możesz złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej infolinii 61 846 51 11 (pn-pt - 8-16)

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Jeżeli wybrałeś płatność “Przelew bankowy” to numer rachunku otrzymasz w powiadomieniu o zakupie. W tytule płatności podaj numer zamówienia, który zostanie wysłany mailowo po potwierdzeniu zamówienia. 

W przypadku szybkich płatności przez Przelewy24 numer rachunku i tytuł przelewu zostaną podane na stronie Przelewy24. Nie zmieniaj tytułu płatności, gdyż wtedy Przelewy24 nie będą mogły zweryfikować Twojej wpłaty i pieniądze nie zostaną nam przekazane.

W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności przyjmujemy jedynie w PLN.

Jakie są dostępne sposoby płatności za zakupiony towar?

Przyjmujemy płatności przelewem bankowym, poprzez BLIK-a, kartami płatniczymi oraz przez szybkie płatności - Przelewy24. Jest również możliwość zakupów za pośrednictwem Inpost Pay lub PayPo.

Jakie formy płatności są dostępne dla przedsiębiorstw i jednostek budżetowych?

Przyjmujemy płatność płatności B2B na podstawie proformy, a jedynie dla jednostek budżetowych możliwość otrzymania zamówienia z odroczonym terminem płatności

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Z reguły zamówienie jest realizowane w dniu złożenia lub w następnym dniu roboczym.



 

WYSYŁKA

 

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Niestety, aktualnie nie oferujemy opakowań prezentowych.

Zamówienie może zostać wysłane na dowolny adres w Polsce. Zamówienie możemy wysłać bez faktury VAT, jeżeli takie życzenie zostanie zamieszczone w komentarzu.

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie firmy?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Firma prowadzi również sprzedaż hurtową i magazyn nie jest przystosowany do wydawania paczek klientom indywidualnym.

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Wysyłka do krajów Unii Europejskiej jest możliwa, jednak wymaga indywidualnej wyceny. Aby ustalić koszty dostawy zagranicznej skontaktuj się z naszym BOK.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy pojawią się w koszyku podczas składania zamówienia. Ogólne koszty sprawdzisz na stronie “Płatności i dostawa

Skąd wziąć kupon promocyjny?

Kupony publikujemy na naszej stronie głównej. Możesz również otrzymać rabat zapisując się do naszego newslettera.



 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Nie udało się opłacić transakcji – jak opłacić zamówienie?

Jeżeli płatność została przerwana, to możesz ją ponowić na stronie zamówienia. Link do swojego zamówienia znajdziesz w wiadomości przesłanej po zakupie.

Jak mogę anulować nieopłacone zamówienie?

Jeżeli zamówienie płatne z góry nie zostało opłacone, to nie musisz nic robić.

Jeżeli chcesz anulować zamówienie z płatnością przy odbiorze, to skontaktuj się niezwłocznie z obsługą Tadar.pl

Jak mogę anulować opłacone zamówienie?

Zamówienie może zostać anulowane tylko do momentu, gdy nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. W celu anulacji skontaktuj się niezwłocznie z naszą infolinią lub mailowo.

Czy mogę zmienić dane do wysyłki?

Jeśli wprowadzone zostały błędne dane do wysyłki należy skontaktować się niezwłocznie drogą telefoniczną lub mailową. Wprowadzenie zmian będzie możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze spakowane.

Czy mogę zmienić dane do faktury?

Dane do faktury mogą zostać zmienione tylko do momentu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze spakowane. W późniejszym terminie możliwe będzie jedynie wystawienie korekty na dane do wystawionej już faktury. Wystawienie korekty danych do faktury możliwe jest tylko do tych zamówień, w których podczas składania zamówienia został wskazany numer NIP.

Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

Od 1 stycznia 2020 roku, aby otrzymać fakturę należy wprowadzić dane podczas składania zamówienia. Faktury są generowane automatycznie. Brak wskazania numeru NIP podczas składania zamówienia uniemożliwia późniejsze otrzymanie faktury.

Dostarczono tylko część zamówienia - co robić?

Często zdarza się, że ze względów logistycznych, aby zapewnić bezpieczeństwo w transporcie, zamówienie jest wysyłane w kilku paczkach. Jeśli jednak otrzymane zamówienie okazało się niekompletne skontaktuj się mailowo z obsługą klienta Tadar.pl Niezwłocznie zweryfikujemy zgłoszenie i wyjaśnimy sprawę. 

Czy mogę zmienić termin dostawy?

Zamówienia są realizowane na bieżąco i bez zbędnej zwłoki. Jeśli jednak przesyłka ma trafić w konkretnym terminie prosimy umieścić tę informację w komentarzu do zamówienia, a zrobimy wszystko co w naszej mocy, by sprostać Państwa wymaganiom.



 

ZWROT I WYMIANA

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Towar zakupiony w Sklepie Internetowym Tadar.pl można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

Jak zwrócić zakupiony towar?

Paczkę zwrotną można nadać w dowolny dla Państwa sposób dołączając do niej formularz zwrotu (POBIERZ TUTAJ).

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Sklep Internetowy Tadar.pl dokona zwrotu niezwłocznie po otrzymaniu produktu niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Sklep Internetowy Tadar.pl zwróci należność na konto bankowe wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.

Nie mam formularza zwrotu – co mam zrobić?

Formularz zwrotu możesz znaleźć na stronie: https://tadar.pl/images/tadar/formularz-zwrotu.doc

Towar przyszedł uszkodzony - jak mogę zgłosić reklamację?

W takim wypadku prosimy o zgłoszenie reklamacji: https://tadar.pl/reklamacje

Paczka przyszła uszkodzona - co robić?

Do momentu odbioru paczki przez adresata, to firma kurierska odpowiada za stan przesyłki. Jeśli dojdzie do uszkodzenia paczki, można złożyć reklamację i oczekiwać na zwrot środków. W takiej sytuacji sugerujemy otwarcie paczki w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody.

Jeśli jednak uszkodzenie zostało stwierdzone później prosimy o jak najszybszy kontakt drogą mailową załączając numer zamówienia oraz zdjęcie poglądowe przedstawiające uszkodzenie. W trybie pilnym rozpatrzymy taką reklamację, aby byli Państwo zadowoleni z zakupu.

Jak odesłać reklamowany towar?

Towar zostanie odebrany przez naszego kuriera.

Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep Internetowy Tadar.pl pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru

Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.

Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Nie dokonujemy wymiany na inny produkt. W tej sytuacji należy zwrócić niechciany towar i dokonać standardowego zakupu. Środki za pierwotne zamówienie zostaną zwrócone przelewem bankowym.