Uwaga! Zamówienia zrealizowane do godziny 12.00 wysyłane są tego samego dnia!

Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU:
  1. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sklep Internetowy Tadar.pl zgłoszenia Konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
  2. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony (POBIERZ TUTAJ), wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: reklamacje.sklep@tadar.pl oraz dołączyć do paczki.
  3. W przypadku, gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody firmy kurierskiej będzie bowiem podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  4. W przypadku, gdy Konsument przy odbiorze przesyłki dostarczonej za pośrednictwem firmy InPost stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Konsumenta wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  5. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie Sklepu Internetowego Tadar.pl)
  6. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sklepu Internetowego Tadar.pl.
  7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, Sklep Internetowy Tadar.pl odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt Sklepu Internetowego Tadar.pl na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
  8. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sklep Internetowy Tadar.pl zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty Sklepu Internetowego Tadar.pl lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
  9. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
INFORMACJE DODATKOWE:
  • Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  • Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep Internetowy Tadar.pl pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
  • Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
  • Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz ksero dowodu zakupu (jeśli nie posiadają Państwo dowodu zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu przesłania Państwu duplikatu dowodu zakupu).
  • Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.